Sunday, February 21, 2021

बहकिने पापी मन

 

(लघुकथा)
बहकिने पापी मन
 
सरण राई
 
उमेरले डाँडा काट्न थालेपछि चाहिदाेभन्दा नचाहिदाे नै मनभित्र बढि तुलबुल हुन्छ कि ...
भविष्य सकिन लागेकाे हुन्छ र अवसान जजिक हुन थालेकाे अनुभूति चर्काे भएपछि आफ्नै मृत्युको कल्पना आउँन थाल्दाे रहेछ कि ...
म मर्दा काे बढि राेला ?
सबैभन्दा बढि रुन सक्ने बुढि त मास छर्न गई सकि ।
छाेराहरू ?
बुहारीहरू ?
दाजु भाइ पनि आफ्नाे त छैन । भएपनि दाजुभाइकाे खाेक्राे रुवाइ हुँदाे हाे ।
दिदी बहिनीहरू -- केही हदसम्म रुन्छन् हाेला ।
नातिनातिनीहरू -- अरू राेएभने रुन साथ देलान् ।
इष्टमित्र नरनाताहरूले रुनै किन पराे र !
यसरी हेर्दा त साँच्चै रुनेहरू त म काेही देख्दिनँ ।
म मरेपछि मेरा सन्तानजस्त‌ा मैले लेखेका किताबहरू राेलान् ।ती त अहिले म जिउँदै हुँदा पनि कुनामा थन्किएर पाठककाे हातमा पुग्न नपाएर राेईरहेकै छन् नि ! कसैले नपढ्ने हुँदा राेईरहेकै छन् नि !
हाेइन, मेराे गाेप्य प्रियसी राेलिन् । के रुन्थी नि ? म मरेकै पनि उसले थाहा पाउदिन । थाहा पाउँदा धेरै समय बितीसकेकाे हुनाले "राेउँ कि हाँसु" हुने छिन् ।
म आफै फेरि आफैलाई साेध्छु-- मरेपछि रुनेहरू किन चाहियाे ? अहिले बाँचेकाे बेला मलाई थाेरै हसाउनेहरू, मसँग थाेरै हाँस्नेहरू म मरेपछि धेरै रुनेहरूभन्दा असल छन् । तीनीहरूबारे पाे मैले साेच्नु पर्छ ! म मरेपछि धेरै रुनेहरू काे के काम ? अनि किन चाहियाे ?
... बेला न कुबेला बहकिने पापी मन !
🏵️
२०७७ फागुन ९
🏵️

🏵️

No comments:

Post a Comment